Toplantıda, gereksiz laboratuvar ve ilaç tedavisinin kullanılmaması, Yeşil Alan'a başvuran hastaların şikayetlerine göre ilgili uzman polikliniklere yönlendirilmesi, Acil Servis personellerinin ve hastanenin diğer servislerinde görevli hemşirelerin Acil doktorlarına danışmadan kendilerince tedavi yöntemi düzenlememeleri, iş kazaları ve zehirlenmelerin doktor tarafından ilgili yerlere bildirilmeleri ve yeni başlayan pratisyen hekimlere Acil uzmanlarınca hizmet içi eğitim verilmesi konularında bilgi alış verişi yapıldı. Pratisyen ve Acil Uzmanların görüş ve önerileri dinlendi. 1 Saat süren görüşmeden sonra toplantı sona erdi.
Bununla ilgili olarak hastanemizde; yeniden düzenlenen Acil Servis bünyesinde; Acil Gözlem, Sarı Alan, Kırmızı Alan ve Yeşil Alan'lar bulunmaktadır. Ayrıca, Sarı Alan ve Kırmızı Alan'da tedavi gören hastalara, hasta yakınlarının ziyareti yasaklanmıştır.
Bakanlığımız ve hastanemiz misyon ve vizyonu doğrultusunda, çağdaş, güvenilir hasta haklarına saygılı ve kaliteli hizmet veren, hastaneye müracaat eden acil durumdaki hastaların gerekli tıbbi müdahalesini zamanında, eksiksiz yerine getiren, bilimsel kriterlere göre evrensel ölçekte bilgilerle, 24 saat kesintisiz çalışan Acil Servisimizde, 6 adet Acil tıp uzmanı (aktif çalışan), 20 pratisyen hekim ve çeşitli branşlarda icapçı uzman hekimlerimiz, sağlık personeli, bilgi işlem, tıbbı sekreter, hasta hostesi, temizlik personeli ve güvenlik personeli görev yapmaktadır.
Tıbbi cihaz ve donanım açısından önemli bir eksiği bulunmayan Acil Servis ünitesi 2. Basamak tescili olarak hizmet vermektedir.